Informacja o Przedszkolu Publicznym nr 21 w Tarnowie

w tekście łatwym do czytania – ETR (Easy To Read)

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK.

 

Przedszkole Publiczne nr 21 w skrócie przedszkole znajduje się w Tarnowie przy ulicy Burtniczej 11.

To jest budynek przedszkola.

Budynek jest piętrowy.

 

Obok budynku przedszkola jest parking.

Parking nie ma miejsc dla osób niepełnosprawnych.

Na teren przedszkola wchodzisz przez furtkę.

Na wprost furtki jest wejście główne do przedszkola.

Wchodzisz po 3 szerokich stopniach.

Obok jest podjazd przystosowany dla:

  • osób poruszających się na wózku 
  • rodziców z dziećmi w wózkach 
  • seniorów 

Z tyłu przedszkola jest ogród i plac zabaw.

Drzwi do przedszkola otwierasz ręcznie.

W wiatrołapie na ścianie po prawej stronie jest dzwonek.

Naciśnij dzwonek, aby ktoś otworzył drzwi.

Kiedy wyjdzie pracownik, możesz zadać pytanie na interesujący Cię temat lub umówić się na spotkanie.

Po wejściu do przedszkola wchodzisz na hol główny.

W holu po prawej stronie znajduje się sekretariat.

W sekretariacie możesz załatwić ważne sprawy – zostawić pismo, dokumenty, pobrać wzory druków potrzebnych do załatwienia sprawy.

Z sekretariatu wchodzisz do gabinetu Pani Dyrektor.

Dyrektorem przedszkola jest Pani Beata Lipińska – Nakończy.

W holu obok sekretariatu  jest szatnia dla pracowników i toaleta.

Z holu wejściowego wchodzisz do szatni. 

Przedszkole nie posiada windy.

Na piętro możesz wejść schodami.

Wejście na klatkę schodową jest na prawo przy wejściu do szatni.

 Przez drzwi na wprost schodów wchodzisz do holu górnego.

W holu górnym na lewo znajduje się sala do ćwiczeń.

Na prawo jest wejście do kuchni przedszkolnej.

Przedszkole jest otwarte od poniedziałku do piątku od godziny 6:00 do 16:30.

Do przedszkola chodzą dzieci w wieku od 3 do 6 lat.

W przedszkolu są 4 grupy.

Dzieci bawią się w salach i na placu zabaw, chodzą na spacery, odpoczywają.

Na parterze są 2 sale, do których chodzą dzieci młodsze.

Z szatni wchodzisz do sali grupy 1.

Obok schodów na prawo wchodzisz do sali grupy 2.

Na piętrze są 2 sale dzieci starszych.

Na piętrze przy schodach na lewo wchodzisz do sali grupy 4.

W holu górnym na prawo wchodzisz do sali grupy 3.

Przedszkole nie ma asystenta osoby niepełnosprawnej.

Nie możesz skorzystać z tłumaczenia języka migowego na miejscu lub online.

W budynku nie ma toalety dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku przedszkola możesz wejść z psem asystującym.

Kontakt z przedszkolem – załatwianie sprawy

Aby załatwić sprawę możesz:

– przyjść do przedszkola w godzinach otwarcia i spotkać się z pracownikiem,

– przynieść pismo i zostawić je w sekretariacie,

– wysłać e-mail na adres dyrpp21@umt.tarnow.pl 

– zadzwonić na numer telefonu: 14 656 03 67,

– napisać pismo i wysłać je na adres:

   Przedszkole Publiczne nr 21

   ul.Burtnicza 11

   33-100 Tarnów

O nas

Przedszkole Publiczne nr 21 w Tarnowie rozpoczęło swoją działalność w 1977 roku.
Wspieramy wszechstronny rozwój dziecka, towarzyszymy mu w procesie poznawania i rozumienia otaczającej go rzeczywistości.

Aktualności

Kontakt

ul. Burtnicza 11 33-100 Tarnów

+48 14 656 03 67

Galeria wydarzeń

  • No Posts found